Escut del Consell Comarcal del Baix Ebre

Atenció al Ciutadà | 977 445 308 | info@baixebre.cat

Programa 360

Imatge
 
Programa 360

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

Programa d'assessorament integral a les empreses del Baix Ebre. Inscripcions obertes

El Consell Comarcal del Baix Ebre i la societat Baix Ebre Innova, a través del programa Baix Ebre Avant, ofereixen el programa 360 d'assessorament integral a les empreses de la comarca. 

Concretament, s'ofereix suport per diagnosticar, definir accions de millora en diferents àmbits de la gestió empresarial i per implementar aquestes millores. Els assessors guien i acompanyen les empreses per encarar de manera estratègica i àgil la millora de la seua activitat, tant en aspectes concrets de la gestió (temes digitals, comercials, econòmics, financers, recursos humans...) o perquè estiguen interessades en processos més generals de reflexió estratègica.

Com funciona?

El programa s'estructura en 4 fases:

  1. Es parteix d'una diagnosi inicial per avaluar la situació de l'empresa i detectar els punts de millora. Per fer-la, els assessors s'entrevisten amb el gerent o els socis a la seu del negoci.
  2. A continuació es plantegen conjuntament amb l'empresa una sèrie d'accions i propostes de millora, es defineixen els objectius a aconseguir i es planifiquen les accions prioritàries a fer per assolir aquests objectius.
  3. Tot seguit, cada empresa rep un assessorament personalitzat on es desenvolupen les accions acordades fent front a les principals necessitats, i que les capacita per desenvolupar les millores oportunes.
  4. Un cop s'ha finalitzat l'acompanyament, l'assessor emet un informe final amb el recull de les actuacions treballades que inclou una proposta amb recomanacions perquè l'empresa les faci, a curt/mitjà termini. Tot fomentant la consolidació i/o el creixement sostenible del negoci.

Els professionals que imparteixen l'assessorament són Òptim People amb el suport dels tècnics del Servei d'atenció a l'empresa.

Qui pot participar-hi?

Poden participar 10 microempreses/pimes seleccionades segons els següents criteris de priorització:

  1. Empreses del sector manufacturer, de la seua cadena de valor i del sector tecnològic prioritàriament, sense excloure l'oportunitat de participar empreses d'altres sectors.
  2. Empreses amb un màxim de 25 treballadors i amb una facturació no superior a 10 M d'euros.
  3. Que presenten necessitats de creixement, diversificació o signes d'estancament econòmic i amb un mínim de 2 anys d'activitat.
  4. Empreses disposades a implementar actuacions d'innovació, millora de la competitivitat, estratègies de creixement i/o actuacions de sostenibilitat amb compromís de dedicació i assistència a totes les sessions del programa.
  5. Empreses amb possibilitats de generar ocupació i compromeses amb el desenvolupament i l'arrelament al territori.
Inscripcions

Per inscriure's cal omplir el formulari de sol·licitud 

Un cop rebut el formulari, l'equip tècnic del projecte valorarà les empreses atenent els criteris exposats, i on s'informarà de la participació o no al programa.

 

Organitza

 

Amb el suport de