
Cicle de seminaris de màrqueting digital i entorn web
Baix Ebre Avant ha programat aquest 2017 un cicle de cinc seminaris amb l'objectiu d’oferir a les empreses del Baix Ebre els coneixements necessaris per a la creació d'una estratègia online competitiva i innovadora. El que volem és aconseguir que les empreses participants puguin posicionar-se a la xarxa amb les tècniques més innovadores per incrementar vendes i millorar el seu rendiment. Aquests seminaris van adreçats a empreses i emprenedors de la comarca del Baix Ebre.
QUIN ÉS L’OBJECTIU?
Oferir a les empreses els coneixements necessaris per a que puguin crear una adequada estratègia de màrqueting i tenir un lloc web competitiu.
QUÈ FAREM?
SEMINARI 1
SEO- POSICIONAMENT NATURAL ALS CERCADORS
CONTINGUT
Capacitar a l’assistent perquè sigui capaç d’entendre el funcionament de Google i de la resta de cercadors, a nivell de posicionament natural (SEO). Tractarem com funcionen els cercadors, la indexació dels continguts, els algoritmes que determinen la posició d’un lloc web i eines per millorar el SEO.
NOMBRE DE SESSIONS
2 sessions de 4 hores
PONENT
Montserrat Peñarroya
DATES
Sessió 1: 21/03/2017
Sessió 2: 28/03/2017
HORARI
de 15.30h a 19.30h
SEMINARI 2
TALLER PRÀCTIC DE CREACIÓ DE LLOCS WEB AMB WORDPRESS
CONTINGUT
Com crear el web corporatiu de la nostra empresa amb WordPress. Per a n’això tractarem quines són les funcionalitats del Wordpress, la configuració d’una plantilla, els pluggins i les seves funcionalitats específiques i com atreure trànsit al lloc web.
NOMBRE DE SESSIONS
5 sessió de 4 hores
PONENT
Montserrat Peñarroya o Helena Casas (de forma individual)
DATES
Helena Casas
Sessió 1: 04/04/2017
Sessió 2: 18/04/2017
Sessió 3: 25/04/2017
Montse Peñarroya
Sessió 4: 02/05/2017
Sessió 5: 09/05/2017
HORARI
De 15.30h a 19.30h
NOTA
Per inscriure’s al taller de creació de llocs web, s’han de tenir uns coneixements informàtics assolits i estar habituats a treballar cada dia amb l’ordinador, sent àgils amb eines com ara word, internet i eines per retocar fotografies. És un taller pràctic on qui s’inscrigui crearà la seva pròpia web i per això és important tenir fluïdesa amb l’ús d’eines informàtiques.
SEMINARI 3
LES EINES DIGITALS PER FER NETWORKING I ARRIBAR A MÉS CLIENTS
CONTINGUT
Capacitar a l’assistent per a que gestioni correctament la seva Marca Personal, per millorar la trajectòria professional i fer visible el seu projecte empresarial. Tractarem com fer Networking Online partint d’una bona estratègia en Personal Branding (el màrqueting del professional) utilitzant les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter), la importància de tenir un blog personal/professional i realitzarem un taller de Linkedin.
NOMBRE DE SESSIONS
2 sessions de 4 hores
PONENTS
Helena Casas
DATES
Sessió 1: 16/05/2017
Sessió 2: 23/05/2017
HORARI
De 15.30h a 19.30h
SEMINARI 4
TALLERS D’ANALÍTICA WEB
CONTINGUT
Capacitar a l’assistent per aprofitar tot el potencial de l’eina d’analítica web Google Analytics i aprofitar les funcionalitats extres que ofereix Google Webmasters (Search Console) com eina de Google per a les persones que gestionen el seu lloc web.
NOMBRE DE SESSIONS
2 sessions de 4 hores
PONENTS
Montserrat Peñarroya
DATES
Sessió 1: 30/05/2017
Sessió 2: 06/06/2017
HORARI
De 15.30h a 19.30h
SEMINARI 5
EL CRM. CONEIXES ALS TEUS CLIENTS? QUÈ NECESSITEN?
CONTINGUT
Aconseguir que les empreses puguin gestionar correctament la seva base de dades de clients, per fer-ne seguiment i accions de promoció i fidelització. Es tractarà el CRM, la sincronització de la base de dades de clients, l’estratègia de negoci partint del màrqueting relacional, com ens facilita l’organització de les accions de màrqueting, i veurem les eines online disponibles i analitzarem els resultats.
NOMBRE DE SESSIONS
2 sessions de 4 hores
PONENTS
Helena Casas i/o Alba Espejo
DATES
Sessió 1: 13/06/2017
Sessió 2: 20/06/2017
HORARI
De 15.30h a 19.30h
QUÈ CAL SABER?
Donat que les sessions són teòriques i pràctiques és imprescindible que els assistents duguin el seu ordinador portàtil per poder treballar els continguts i aplicar els coneixements adquirits.
Aquest seminaris són independents entre ells, el que implica que l’empresa podrà decidir a quin d’ells hi participa, amb la possibilitat que, si són del seu interès, podrà realitzar-los tots.
Tots els seminaris es realitzaran al Viver d’Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles
QUÈ S’HA DE FER PER PODER INSCRIURE’S?
Les inscripcions s’obriran de forma gradual abans de l’inici de cada seminari fins exhaurir les places.
Per inscriure’s a qualsevol seminari cal omplir aquest formulari de sol·licitud.
Un cop enviat el formulari, l’Àrea d’Activació Econòmica contactarà amb el sol·licitant per formalitzar la inscripció definitiva atès que el nombre de places és limitat.
Des d'aquest enllaç us podeu descarregar el díptic amb tota la informació d'aquests seminaris.