
Programa d’assessorament integral per a microempreses
QUÈ ÉS L’ ASSESSORAMENT INTEGRAL PER A MICROEMPRESES?
És un suport professional i individualitzat a microempreses i autònoms del territori per desenvolupar una estratègia que permeti consolidar el seu negoci, impulsar el creixement i millorar la competitivitat.
QUINES EMPRESES SE’N PODRAN BENEFICIAR?
Les empreses beneficiàries es seleccionaran tenint en compte els següents criteris:
- Es destinarà a microempreses i autònoms amb un mínim de 4 anys d’activitat amb necessitats específiques de professionalització i/o de consolidació i desenvolupament del seu negoci.
- Es dirigirà a microempreses de màxim 10 treballadors i amb una facturació no superior a 1 M d’euros.
- Es prioritzaran aquelles que estiguin disposades a implementar actuacions per generar ocupació.
- Empreses que manifestin el seu compromís de dedicació i assistència a totes les sessions del programa.
QUÈ OFERIM?
En aquesta assistència tècnica oferim sessions individuals d’acompanyament segons les necessitats i la situació de cada empresa, seguint 3 fases:
Diagnosi prèvia
Anàlisi de la situació inicial de la microempresa per detectar les necessitats i les mancances a nivell de gestió, de competitivitat i de creixement.
Assistència tècnica personalitzada
En funció de la diagnosi es proporcionaran les accions adients per resoldre els principals problemes detectats. S’oferiran serveis com:
- Professionalització del control de tresoreria
- Planificació de l’estratègia de negoci
- Optimització de l’organització interna i de processos clau per l’activitat
- Ajust del model de negoci per rendibilitzar-lo.
- Gestió eficient de costos
- Planificació d’accions de màrqueting
- Optimització de la web
- Gestió eficaç de les xarxes socials
- Gestió eficaç de la relació amb clients, proveïdors i col·laboradors
- Llançament d’una nova línia de servei o producte.
Proposta de Pla d’acció
S’elaborarà un pla d’acció amb una guia amb accions futures a desenvolupar per assolir els objectius plantejats a mig/llarg termini.
QUÈ S’HA DE FER PER PODER INSCRIURE’S?
Per inscriure’s cal omplir aquest formulari de sol·licitud.
Un cop enviat el formulari, l’Àrea d’Activació Econòmica valorarà la seva empresa i li confirmarà la seva participació al programa, atès que el nombre d’empreses a assessorar és limitat.
Des d'aquest enllaç us podeu descarregar el díptic amb tota la informació.
QUÈ CAL SABER?
Lloc dels assessoraments: Viver d’empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova de Camarles
Horari: a concretar amb cada empresa
Data prevista d’inici: segona quinzena d’abril del 2017
Data límit d’inscripció: 30 de març de 2017