Escut del Consell Comarcal del Baix Ebre

Atenció al Ciutadà | 977 445 308 | info@baixebre.cat

El Consell Comarcal del Baix Ebre clou el seminari de Millora de l’estratègia empresarial i comercial

Imatge
 
El Consell Comarcal del Baix Ebre clou el seminari de Millora de l’estratègia empresarial i comercial
17/06/2014

L’ens comarcal del Baix Ebre ha celebrat l’acte de cloenda del seminari de Millora de l’estratègia empresarial i comercial, dirigit a les empreses del sector agroalimentari. Aquest curs, mitjançant 30 hores de classes lectives, ha tingut la finalitat principal de mostrar les eines adequades per tal que les empreses participants, una vintena, aconsegueixin desenvolupar la seva acció comercial.

Tal i com ha destacat el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Lluís Soler, aquesta acció, que s’emmarca en el projecte Baix Ebre Avant, es realitza amb l’objectiu “d’enfortir un sector rellevant per al territori, així com també ajudar a totes les empreses participants creant valor afegit i sinèrgies de treball”.

Durant el transcurs de les hores lectives, els participants han indagat noves estratègies i canals de comercialització i promoció, així com també han alineat el pla d’empresa i el pla de màrketing. El vicepresident de Dinamització Econòmica, Xavier Royo, ha detallat que “els productes agroalimentaris del territori són un segell de distinció per a la comarca i una oportunitat per donar a conèixer les qualitats gastronòmiques que ens caracteritzen”. 

Una vegada finalitzades les sessions en grup, els participants començaran una sèrie de sessions individualitzades per treballar de manera directa i discreta amb els professionals que han impartit el seminari.

El seminari de Millora de l’estratègia empresarial s’engloba en el projecte de les 7 comarques, impulsat pel Consell Comarcal del Baix Ebre i pel Servei d’Ocupació de Catalunya, i s’emmarca amb l’oferta de seminaris Baix Ebre Avant que neixen amb l’objectiu d’impulsar l’economia de la comarca. Així, a part d’aquest, actualment s’està realitzat un seminari orientat en l’exportació i un altre dedicat a la creació de productes turístics.